Rozdział VI - Trening jednostek i ataki

Podjąłeś decyzję.

Tego wieczoru wszyscy dorośli mężczyźni zbierają się w kręgu obok totemu.

W blasku pochodni czerwień ochry pokrywającej ich ciała lśni jak krew. W rękach trzymają bronie - ciężkie kamienne toporki, dzidy i harpuny z ostrymi jak zęby tygrysa grotami z odłamków krzemienia i kości.

Każdemu z nich szaman kreśli na twarzy magiczny wzór - znak plemienia, który chroni przed ciosami wrogów i pomaga rozpoznać przyjaciela w zamęcie bitwy.

Dalej
3000 3000
~1084 (0)
13:06:38
STOLICA
Niniwa poziom 1

Współrzędne [ 69 : 132 ]
WioskaKopalnieKoszaryArmiaBohaterTechnologiaHandelSpichlerz
Ilość budynków w wiosce
  • Szałas :: 0
  • Wędzarnia :: 0
  • Namiot zmysłów :: 0
  • Zagroda :: 0
  • Posąg Bohatera :: 0
  • Ołtarz :: 0
Zasięg wioski: 2
Wioska może zostać zaatakowana teraz!
Właściwości wioski
  • » Pojemność spichlerza 100.
  • » Automatyczna ochrona 100 sztuk każdego surowca.